توضیحات در خصوص حمل و نقل ریلی داخلی

ما در هلدینگ راماکو میخواهیم در این سایت تجارب خود را در زمینه حمل و نقل ریلی داخلی با شما در میان بگذاریم. مواردی که بیشتر شما مخاطبان عزیز تر از جان ما بیشتر از ما سوال میکنند مثل حمل بار با قطار یا حمل مواد شیمیایی با قطار و یا حمل خودرو با قطار را کمی برای شما توضیح دهیم. همچنین شما میتوانید از طریق فرمی که در همین صفحه است درخواست کنید که همکاران ما با شما تماس بگیرند و سیر تا پیاز قضیه حمل بار با قطار و حمل و نقل ریلی داخلی را برای شما بنا به نیاز شرح دهند. پس با ما همراه باشید.

قبل از هر چیزی باید به شما بگوییم که ما در هلدینگ راماکو حمل بار باقطار را با چند نوع واگن انجام میدهیم.

  • واگن مسطح
  • واگن لبه کوتاه
  • واگن لبه بلند
  • واگن مخروطی
  • واگن مسقف
  • واگن کانتینری یخچالی

مواردی که در حمل بار با کانتینر مورد نظر مشتری ها است به این شرح است.

پس جای درستی آمده اید. هلدینگ راماکو یکی از اصلی ترین مراجع حمل و نقل ریلی داخلی است. ما در این حوزه سال ها است که سابقه نیکو داریم و به خدمت رسانی به شما افتخار میکنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

حمل و نقل ریلی داخلی

حمل و نقل ریلی داخلی

حمل و نقل ریلی داخلی

تخصص هلدینگ راماکو در حمل و نقل ریلی داخلی است و این هلدینگ خود را وقف صنعت کشور و پیشرفت های کشور عزیزمان کرده. از این رو خدمات حمل و نقل کانتینر که در این هلدینگ انجام میشود داخلی بوده و حمل و نقل ریلی بین المللی را شامل نمیشود. برای موارد بین المللی پیشنهاد میکنیم از خدمات کشتیرانی ما استفاده کنید. شما میتوانید از طریق صفحه تماس با ما به همه بخش های هلدینگ به صورت مستقیم مرتبط شوید.

حمل بار با قطار

اول به این موضوع بپردازیم که حمل و نقل ریلی برای جا به جایی بار آیا گزینه مناسبی است یا خیر؟ اگر گزینه خوبی است آیا بهترین گزینه محسوب میشود یا نه؟

برای اثبات این که حمل بار با قطار برای مناسب است یا نه باید بررسی کنیم که آیا سازمان یا نهادی که میخواهد با را برای ما جا به جا کند آیا تجربه این کار را دارد یا نه. این که نهادی که کار ما را انجام میدهد سال هاست که این کار را به خوبی انجام میدهد امتیاز بسیار بزرگی است. در مورد حمل بار با قطار باید بدانید راه آهن جمهوری اسلامی ایران و هلدینگ راماکو که با آن ها همکاری دارد ید طولایی در حمل بار با قطار دارند. پس مورد اول شد تجربه کاری.

مورد بعدی که دارای اهمیت است بحث هزینه است. همیشه معروف است که برای ارسال کالا و بار در حجم زیاد معمولا ارزان ترین گزینه حمل و نقل ریلی است. پس برای این که از هزینه ارسال بار با قطار آگاه شوید با هلدینگ راماکو تماس بگیرید. پس مزیت بعدی ارسال بار با قطار هزینه بهینه آن است.

مورد بعدی که در حمل بار با قطار مورد توجه قرار میگیرد بحث امنیت است. معمولا این روش از لحاظ امینت یک سر و گردن بالاتر از همه انواع باربری داخلی است.

حمل دوچرخه با قطار

حمل دوچرخه با قطار

حمل دوچرخه با قطار

حمل دوچرخه با قطار روش جالب و عجیبی دارد. شما برای این که بتوانید دوچرخه خود را با قطار جابه جا کنید باید شکل آن را تغییر دهید. به این معنی که باید فرمان آن را جدا کنید. بعد از این که این کار را کردید باید فرمان به شکلی خاص به بدنه بچسبانید و در آخر بسته بندی کنید. در این موارد حمل دوچرخه با کانتینر انجام میشود. اگر دوچرخه به صورت مونتاژ نشده هم باشد باز با روش حمل خودش را دارد.

حمل ماهی با قطار

حمل ماهی با قطار

حمل ماهی با قطار

حمل موارد فاسد شدنی مثل گوشت و ماهی با قطار قواعد خاص خودش را دارد. در چنین مواردی برای این که آب در دل شما مخاطبان گرامی تکان نخورد و با امنیت خاطر کامل بارتان به مقصد برسد از کانتینرهای یخچال دار استفاده میشود.

حمل مواد شیمیایی با قطار

حمل مواد شیمیایی با قطار

حمل مواد شیمیایی با قطار

حمل مواد شیمیایی با قطار معمولا به گونه ای صورت میگیرد که خطر آفرین نباشد. معمولا مواد شیمیایی با یک سری فلکسی تانک ها جا به جا میشود که داخل کانتینر فیکس میشود. اگر بار مواد شیمیایی به صورت مایع باشد به صورت شیرهای دوشی از بالا و یا شیرهای دوشی از پایین بارگیری و تخلیه میشوند.

حمل مواد مایع با قطار

معمولا وقتی میخواهند مواردی که مایع هستند را با قطار حمل کنند اگر شرایط خاص و ویژه نداشته باشد از واگن مخروطی استفاده میشود.

حمل ماشین با قطار

حمل ماشین با قطار

حمل ماشین با قطار

این مورد که بسیار هم مورد استفاده است همیشه مورد سوال مشتریان عزیزتر از جان ما است. حمل خودرو با قطار معمولا با واگن های مسطح انجام میشود. البته کاملا به این بستگی دارد که خودرو چه باشد و ارتفاع آن چقدر باشد. گاهی اوقات به صورت دو طبقه و بعضی اوقات هم واگن یک طبقه برای این کار استفاده میشود.

حمل و نقل ریلی داخلی
حمل و نقل ریلی داخلی
حمل و نقل ریلی داخلی

خدمات حمل و نقل ریلی داخلی

– اعمال بهترین نرخ ها با توجه به مزیت های رقابتی موجود

– قابلیت استفاده از روش های مختلف حمل کالا از جمله کراس استافینگ، ترانشیپ، چارترینگ

– قابلیت حمل کالاهای فله و کانتینرهای یخچال دار

-ارائه خدمات گمرکی

– صدور اسناد و مدارک حمل

– اعزام پرسنل جهت بازدید و بررسی بارگیری و تخلیه کالا دربندرعباس

– پیگیری سیر لحظه ای

– ادامه حمل کالا پس از ترخیص از طریق جاده ای و ریلی

نقاط قوت هلدینگ راماکو

-به کارگیری متخصصان با تجربه در حوزه حمل و نقل دریایی

– انجام امور مربوط به ترانزیت کالا از جمله ترانزیت خارجی و داخلی.

– انجام کلیه ی امور و ترتیبات مورد نیاز برای تهیه و تکمیل اسناد مربوط به محموله های وارد شده به بنادر و یا صادر شده از بنادر جهت انجام مراحل ترخیص گمرکی مانند تنظیم صورتجلسه های اضافه و کسر تخلیه، صدور ترخیصیه و غیره

امکان واگذاری کانتینر از دپوی استانهای تهران، البرز و اصفهان

ارتباطات موثر در راه آهن ج.ا.ا

[rank_math_rich_snippet id=”s-a19457e6-6927-4cfc-b752-7b031efef3b1″]

جمع بندی و نتیجه

به طور کلی شما هر کدام از خدمات حمل بار با قطار چه حمل خودرو با قطار باشد چه حمل مواد شیمیایی یا حمل مواد فاسد شدنی مثل ماهی یا گوشت، رسالت ما این است که نگذاریم آب در دلتان تکان بخورد و با بهترین خدمات کار شما را انجام دهیم. ما اصولا برای کارمان تبلیغاتی انجام نمیدهیم چرا که مشتری برای ما مشتری می آورد. به این دلیل که مشتری های ما راضی هستند و کار کردن با ما را دوست دارند. یا این که از معرفی دیگران به ما سر بلند میشوند، به این دلیل که آن ها هم که معرفی شده اند از نتیجه کار راضی هستند.